Display Advertising

Voordat toekomstige klanten overgaan tot een aankoop, zullen ze eerst bekend moeten worden met je bedrijf. Net als YouTube adverteren is ook Display Advertising een interessant kanaal om je online bereik en zichtbaarheid te vergroten.

Met Display adverteren kunnen we doelgroepen benaderen met specifieke interesses, intenties of demografische factoren. Deze doelgroepen zijn door Google samengesteld op basis van online gedrag.

Met Display Advertising kunnen we banners met ons product of service tonen aan deze doelgroepen als ze zich online oriƫnteren (op websites of in bijvoorbeeld Gmail). We kunnen hierop controle uitoefenen door onze banners alleen te tonen op de voor ons relevante websites. Op die manier zorgen we ervoor dat we alleen relevante bezoekers naar onze website trekken! Om personen niet te overladen met banners kunnen we een beperking instellen op het aantal keren dat een banner vertoond wordt.

Naast het gebruik van Google doelgroepen kunnen we ook bezoekers die onze website geweest zijn benaderen. Dit noemen we remarketing. Deze personen zijn al bekend met je website, en zullen eerder geneigd zijn om tot actie over te gaan (aankoop of lead). Vandaar dat het heel interessant is om voor deze specifieke bezoekers aanwezig te zijn als ze zich online oriƫnteren.

Wil je meer weten over de mogelijkheden van Display adverteren, twijfel dan niet langer en stuur ons een mailtje!