Conversie optimalisatie

Een website bestaat uit een tal van elementen die de conversie kunnen beïnvloeden. Denk hierbij aan plaatsing en kleur van buttons, de inhoud van de teksten en het gebruiksgemak van de website. Als een persoon op je website komt is het belangrijk dat deze uiteindelijk tot actie overgaat. De website zo inrichten dat bezoekers tot actie overgaan noemen we conversie optimalisatie (CRO). Lemon Tree kan je hiermee helpen door de website te analyseren en testen voor te stellen op de pagina’s waar winst te behalen valt.

Lemon Tree heeft ervaring met Online Persuasion technieken. Dit zijn overtuigingstechnieken die je toe kunt passen op de website om conversie positief te beïnvloeden. Het is daarbij belangrijk om te beseffen dat er geen ‘ideale’ website of methode is. Conversie optimalisatie helpt je voortdurend te testen en hiervan te leren. Dit om een zo optimaal mogelijke website-ervaring te krijgen.

Wil je meer weten over conversie optimalisatie en wat Lemon Tree voor je kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact op!