Werkwijze Lemon Tree
We geloven dat geen bedrijf hetzelfde is. Daarom bieden we geen standaard online marketing oplossing.
Het begint met duidelijkheid over je doelen. Daarom gaan we graag met je in gesprek om te begrijpen wat je precies wilt bereiken met je online marketing.
Op basis hiervan doen we een voorstel welke kanalen we kunnen gebruiken om je doelen te bereiken. We beheren deze kanalen voor je, zodat jij je kunt concentreren op je bedrijf. We houden je regelmatig op de hoogte en vinden eerlijkheid en openheid belangrijk. Dankzij heldere rapportage krijg je inzicht in alle cijfers, die we samen bespreken en waarvoor we passende acties voorstellen. Jouw input is hierbij essentieel!
Wil je meer weten over wat Lemon Tree voor je kan betekenen? Neem dan contact met ons op!
Ook bieden we de mogelijkheid om je te helpen bij het ontwikkelen van je online marketing kennis door actieve coaching. Wil je hier meer over weten? Neem dan een kijkje bij onze trainingen.
Lees gerust verder als je meer informatie wilt over het marketing-model dat we gebruiken:
See, Think, Do, Care model uitgelegd
Bij Lemon Tree Marketing gebruiken we het ‘See, Think, Do, Care’ model van Google’s Avinash Kaushik, uitgewerkt in een boomstructuur:
See (bladerdak)
Dit is het eerste contactmoment met de consument. We richten ons op zichtbaarheid via kanalen zoals Display, YouTube en Facebook.
Think (takken).
We bereiken de doelgroep uit de See-fase en segmenteren deze. Het doel is om hen serieus te laten overwegen om onze producten of diensten te kopen. Kanalen zoals Google Search, SEO en Remarketing zijn hier effectief.
Do (stam)
‘Tree voor Tree’ komen we terecht bij de stam van de boom. Hier willen we dat bezoekers actie ondernemen, zoals het plaatsen van een order of het invullen van een leadformulier. Dit is de basis voor inkomsten. Google Search en Shopping kunnen potentiĆ«le kopers naar de website trekken, terwijl Conversie Optimalisatie helpt om hen daadwerkelijk actie te laten ondernemen.
Care (wortels)
Na aankoop willen we klanten behouden en hun waarde vergroten. Loyale klanten zorgen voor herhaalde aankopen en positieve mond-tot-mondreclame. Kanalen zoals Google Search (doelgroep-targeting), Remarketing en e-mail helpen hierbij.